DETERMINANTY PRZESYŁANIA INFORMACJI (ETNO-EMERGENTING)
Słowa kluczowe:
emergencja, dysfunkcja, marketing, etnometodologia, deforming, etno- emergentingAbstrakt
Artykuł opracowano na potrzeby identyfikacji części składowych informacji, które nieprawidłowo zdiagnozowane są źródłem licznych niedomówień, spekulacji, a nawet manipulacji. Bazując na etnometodologii i emergencji, wyartykułowano strukturę informacji, której nośnikami są: fakt, prawda, abstrakcja, fikcja i kontekst. Następnie zaprezentowano strukturę i kodyfikację informacji, która pozwoli na ocenę jej rzetelności, wiarygodności i przydatności w procesie podejmowania trafnych decyzji. Proces analizowania poszczególnych części przekazywania informacji został przez autorów nazwany etno-emergentingiem.
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2021 Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.