METODYKA TERAPII PEDAGOGICZNEJ ORAZ FUNKCJONOWANIE DZIECKA Z ROZSZCZEPEM KRĘGOSŁUPA W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Słowa kluczowe:
funkcjonowanie dziecka z rozszczepem kręgosłupa, funkcjonowanie dziecka z niepełnosprawnością ruchową, metody terapii pedagogicznejAbstrakt
Niniejszy artykuł ma na celu ukazanie funkcjonowania dziecka z rozszczepem kręgosłupa w szkole podstawowej oraz przybliżenie metod wykorzystywanych w terapii pedagogicznej dziecka obarczonego tą wadą. Praca zawiera informacje na temat funkcjonowania dziecka z rozszczepem kręgosłupa i niepełnosprawnością ruchową, w różnych okresach życia, jak również przedstawiono wybrane metody terapeutyczne
do pracy z takim uczniem.
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2023 Akademia Nauk Stosowanych w Raciborzu
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.