POZIOM 5 – BRAKUJĄCE OGNIWO? PROPOZYCJE ZMIAN USTAWOWYCH, praca zbiorowa pod redakcją Ewy Chmieleckiej, Natalii Kraśniewskiej

Autor

  • Paweł Strózik Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu

Abstrakt

Dyskusje dotyczące możliwości prowadzenia kształcenia na piątym poziomie Krajowych Ram Kwalifikacji w polskim systemie szkolnictwa wyższego są prowadzone od 2014 r. w ramach realizacji projektu FRP-Pearson. Ich wyniki i przebieg były szczegółowo relacjonowane w wydawnictwach Fundacji Rektorów Polskich, dotychczas ukazały się cztery tomy: E. Chmielecka, K. Trawińska-Konador (red.), 2014, Poziom 5 – brakujące ogniwo?, Fundacja Rektorów Polskich, Warszawa; E. Chmielecka, K. Matuszczak (red.) 2015. Poziom 5 – brakujące ogniwo? Przykłady programów kształcenia, Fundacja Rektorów Polskich, Warszawa; E. Chmielecka, N. Kraśniewska (red.), 2016. Poziom 5 – brakujące ogniwo?Aspekty praktyczne, Fundacja Rektorów Polskich, Warszawa; E. Chmielecka, N. Kraśniewska (red.), 2017. Poziom 5 – brakujące ogniwo? Podsumowanie, Fundacja Rektorów Polskich, Warszawa. Wymiana opinii i doświadczeń przebiegała także w trakcie spotkań na konferencjach, m. in. „Poziom 5 – brakujące ogniwo. Uczelnia, społeczeństwo, rynek pracy”, Fundacja Rektorów Polskich, Warszawa 15.03.2017 r.

Opublikowane

2022-01-07